sušec 2011

01.03.2011, o produktih
Headblade. Me je za trenutek prijelo, da bi si ga kupil, a ko sem videl nabildane samovšečneže,promotorje headblade-a, me je vse minilo. Včasih reklama doseže kontra učinek, sploh če se dva gladka mišičasta junca božata po beticah in prešerno nasmihata.
Sploh pa če nisi tok tough, da bi se obril običnim žiletom, koga bre foliraš?

02.03.2011, o občutljivosti
Sinoć sam bio zaplako. Uhvatih pola sata filma Idemo dalje i pred sam kraj, kad Hans (Bata Živojinović) sa po jednu tortu u svakoj ruci, počne na nemski da objašnjava, a deda(Pavle Vujisić) tumači, i kad je bio reko: “kaže da je rat jedno veliko sranje…” meni suza niz lice. Al umeju ovi Srbi.

08.03.2011, o maskah
Pustni torek in dan žena na isti dan. Idealna prilika, da se sicer zagovedani, neobčutljivi, arogantni šovinisti preoblečejo v čuteče, romantične in t’ prave desce, ki jim ni težko pokazat svoje nežne plati.
Jaz sem bil kar tak kot vedno…

08.03.2011, o čudenju
Se človek vpraša, kam vse skupaj pelje, ko ena tretjina slovenske populacije gleda fuzbal, druga tretjina Dvor, tretja pa se prvima dvema čudi in ne ve kaj bi.

09.03.2011, o prevari
Ko ženska prevara moškega, se moški ponavadi ujezi, iz njega užge neandertalec, ter zarobanti:” Ubil ga bom!”- vso jezo usmeri na njega, čeprav možak ni tisti, ki ga je prevaral, ni on tisti, ki ga je izdal in prizadel, on z njim nima nikakršnega razmerja; on je samo kresnil njegovo žensko.

10.03.2011, o črkovanju
What is it with these raperz and their need to spell every second word? No need 4  J.O.B.  when I rock the M.I.C. I.N.S.T.E.A.D. ?

10.03.2011, o garderobi
Ugotovil, da imam same t-shirt majice in prav nobene srajce. No to vem že dlje časa. Srajce pa nimam nobene zato, ker nikjer nisem videl kake kool srajce- denimo take, kot jo nosi Tony Soprano…knowwaatImean?
ItalianAmericanWiseguyGoodfellasDownwardStripesMakeMeLookLessFat shirt
Kje bi to dobil!?

11.03.2011, o mejnikih
Kurc gleda te mejnike, nič starejšega se ne počutim, kot sem se denimo včeraj al pa predvčerajšnjim, glavo sem si včeraj pobril, tako da težko rečem, če sem kaj bolj plešast, lako pa z gotovostjo trdim, da je raven sivine v bradi enaka. Tretjina je za mano.

14.03.2011, o svetovnih dogodkih
Saj ne vem, kaj je večja muka gledat- a fotografije z Japonske al fotografije s karnevala v Riu.

14.03.2011, o prevzetnosti
A je preudarjanje o raznih intelektualcih, njihovi kompetentnosti in izražanje dvoma o njihovem možganskem valovanju ter njihovi prevzetnosti malčice prevzetno tudi z naše strani, ki se sprašujemo, če so res tako prekleto brihtni ali pa nas skušajo le prepričati, da smo mi manj inteligentni od njih, oziroma da so oni bolj pametni od ostalih, ki dihajo isti zrak in jejo, serjejo in umirajo tako kot oni?

15.03.2011, o muzah
Just wrote two dirty, nasty stories. “Shame, shame, shame…”
on the people that inspired them.

17.03.2011, o relativnosti
Zaraščen, siv in slabovoljen. Kjub temu sem moral svojo resnično starost dokazovati z osebnim dokumentom, saj mi deklič enaindvajsetih let, ki mi je postregel čaj in poklepetal z menoj, ni hotel verjeti, da jih imam- toliko kot jih imam. Prisodila mi je sedem let manj.
“Nikol’ ti ne bi dala …”

19.03.2011, o izgledu
“O, stari. Neki si mi stari bled … A si ok, stari? Se misliš staari kaj obrit? Pa lica staari, saj si čist zabuhu staaari!”
“Si mogoče pomislil, da sem debeluh, ki rabi mal solarija?……Staari?”

23.03.2011, o dnevu voda
Celebrate world water day – have a deer! I meant beer.

28.03.2011, o manjšinah
“Avstrijska svobodnjaška stranka pogojuje privolitev v rešitev vprašanja  dvojezičnih krajevnih napisov na avstrijskem Koroškem s priznanjem  nemško govoreče manjšine v Sloveniji …”
Kaj imajo pa Avstrijci opraviti z nemško govorečimi?

28.03.2011, o štetju
V Italiji helikopterji finančne policije bojda preletavajo vinograde in  preštevajo trgače, potem pa lastnika ganjajo zaradi sosedske pomoči in teh reči. Škoda ker ne preletavajo še Berlusconijevega posestva in preštevajo mladoletnih prostitutk.

30.03.2011, o vplivu alkohola
Pijani samovšečni japiji so hujši od kateregakoli pijanega šlosarja.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

