Fuzbal

Pravijo, da je sila žalostno, da morajo v Vietnamu,  Kambodži,  Laosu delati otroci in to za zgolj nekaj fičnikov. Že, že –  ampak ti otroci s svojim zaslužkom preživljajo še svojo mamo, očeta pa pet bratov, tri sestre in staro teto.

Meni se zdi dosti bolj žalostno, da odrasel človek sredi Evrope ne zasluži dovolj, da bi preživljal  tri člane družine.
Ali pa da dela kot konj ves mesec, pa plače sploh ne dobi.
In si niti slučajno ne more privoščit onih superg, ki jih tisti mulec v Šri Lanki šiva. Al pa majice, ali pa žoge! Nekdo, ki  tisto žogo profesionalno brca, pa živi k bubreg v loju.

Kako je lahko možno, da nek nogometaš služi takšne bajne novce?
Toliko ne zasluži noben doktor znanosti!

Kao novodobno gladiatorstvo.
In potem se ob vsaki bolj moški blokadi ali pa preigravanju, vrže po tleh, se valja in grabi za nogo in tuli kot jesihar. Če bi bilo po moje, bi bil ob igrišču samo en sodnik, ki bi pristopil poleg, samo ob najbolj grobih prekrških.

»AAAA!«
»Kaj je?«
»Nogo mi je zlomil!«
»Pokaži’!«
»AAA!«
»Kaj, boš lahko še igral, ali ne?«
»Kako,če mi kost ven gleda!?«
»A si zdravnik? Nisi! A si že kdaj poskusil igrat z odprtim zlomom? Nisi! Potegni si gor štucno, stisni zobe in laufaj!«

Za tri taužent evrov na minuto boš pa ja mal potrpel!
Če navadni smrtniki hodijo v službo z bolečim grlom, bolečinami v želodcu, glavobolom, vročino ali pa z zvitim gležnjem za borih 600 evrov na mesec, boš pa ti s sedemdeset milijonsko pogodbo zdaj tamle poležaval? Ne boš! Manekenka ena!

Jaz bi jim takoj po himni razdelil sekirice, buzdovane, verige, mačete – to bi pa opravičilo dejstvo, da so plačani toliko kot so. Pa še bolj bi bilo podobno gladiatorstvu.

Edino pravilo: če žoge nima – ga ne smeš, če žogo ima – pa kar po njem.
Še navijačem bi pustu participirat!
Party …ci … kwa?

Maš ketno? Maš!
Špili, boli me kurac. Da boš potem lahko rekel: »O, kako smo jih!«

A ni zanimivo kako se športni navdušenci odločijo med MI in ONI.
Če njihovo moštvo zmaga: “Kok smo jih nabil, kako smo jih razsuli, čist smo jih pojedli!”  MI smo bili tisti.

Če nijhovo moštvo zgubi:”Kako so pušnl, kok so zanič igral! ”
ONI. NJIH so premagal.
Ne mene, jaz s temi zgubami nimam nič!

Priznam, pa da se včasih ob teh amici della sportiva počutim malo počasnega. Kadar vidim ljudi, ki vplačujejo športne stave recimo.

Nula za Široki Brijeg, dvojka na Westhagen, enka za Dortmund. Ravno takšna neznanka, kot tista borzna indeksa, ki med televizijskim dnevnikom spodaj tečeta iz desne proti levi, en malo bolj počasi kot drugi, … da ne bi bilo kakih nejasnosti.

Najboljši so pa ti bivši žogobrci, ki so zdaj podjetniki in pridejo potem kako tekmo  pokomentirat.
Se spomnim Zlatka Zahoviča enkrat, ko je podajal mnenje o dveh nasprotujočih si ekipah:
“Razlika med tema dvema ekipama je predvsem v filof …, filovo, … fil … ”

Filozofiji, Zlatane! Fi- lo-zo- fi- ji!

Mal preveč dolgih žog štopal z glavo, a?

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

3 komentarji

  1. Ajdin

     /  oktober 27, 2012

    Ne komentiraj nogometa nikoli več.Ekonomske zadeve vezane za slednjega kar daj,a že tu si kot ‘Fata u interšparu’.Igre same se ne dotikaj v nobenem pogledu!!!!!

    Odgovori
  2. Kje sem se pa kaj igre dotikal?
    Povedal sem le svoje videnje in napisal kako jaz razmišljam o fuzbalu.
    Ne govori mi česa naj ne počnem, ker bom šel zdele spisat tri bloge o nogometu in o naslednji stvari, ki mi jo še utegneš prepovedati.

    Odgovori
  3. Vasilij

     /  junij 22, 2016

    V naslednjem življenju bom nogometaš! Pogodbe bom sklepal po sistemu pet milijonov na gol, milijon na dobro zaigran prekršek v šestnajstmetrskem prostoru in posledično enajstmetrovko, pol milijona za dobro skrito igro z roko ali kopačko v riti nasprotnikovega igralca! Na dresu pa bom imel poleg številke napis – KO JEBE DOKTORAT; ČE ZNAŠ NOGOMET IGRAT!

    Odgovori

Oddajte komentar

