Načelnost

Nočem ženske, ki nima smisla za humor,
ima pa naročnino na Novo.

Nočem ženske s kupom plišastih igrač v avtu,
z ogromnimi uhani in z zbirko Plestenjakovih albumov.

Nočem ženske, ki se ji zdi oralno zadovoljevanje ogabno
sex pa dolžnost, ki jo opravi le v misijonarskem položaju.

Nočem ženske, ki ne gleda evropskih filmov
ima pa posnete vse sezone Prijateljev.

Nočem ženske z govorno napako,
ne na R ne na S, še manj take, ki bi jecljala.

Nočem ženske s psom, ki sme ležati na njeni postelji
in se mu pusti lizati po obrazu.

Nočem ženske s kupom avšastih hihitajočih se prijateljic,
s katerimi se med seboj kličejo »Staaaari«
in se ob slehernem snidenju ali slovesu
poljubljajo na lica z glasnim MWA!

Nočem ženske z oblastnim očetom ali matriarhalno materjo.
Jo moraš maltretirati ali pa maltretiranje prenašati.

Nočem ženske, ki ima kakršnokoli oblačilo z živalskim vzorcem,
pa naj bodo to tigraste pajkice ali pa zebrasta majica.

Nočem ženske, ki bi me zaradi luknje v bradi
spominjala na Kirka Douglasa.

Nočem ženske z narisanimi obrvmi.
Nočem ženske z gostejšimi zalizci od mojih.
Nočem ženske, ki ob nasmehu kaže več dlesni kot zob.
Nočem ženske s kot črto tanko zgornjo ustnico.
Nočem presušene prekle, ki bi še pri fafanju štela kurčeve kalorije.
Nočem bajsaste bunke z zalogo čokoladic pod posteljo.
Nočem trape, ki besedo kdorkoli začne pisati s črko G.
Nočem vegetarijanke, ki bi me silila jesti kalčke,
ne aktivistke, ki zagovarja pravice živali, obenem pa sovraži ljudi.
Nočem bivše odvisnice od heroina, z eno nogo v preteklosti
z drugo pa kot v temi stopica po umišljeni sedanjosti,
v kateri je šizofreno en trenutek heroina, naslednji pa zbegana punčara.
Nočem odslužene uvele rokerice, ki svoje nesigurnosti, travme in strahove
zakrinka s pohoto in jih rešuje z nebrzdanim nerazsodnim fukom.

Nočem izpasti nenačelen, a dva,
morda tri predsodke sem pripravljen spregledati.

pajke

 

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

19 komentarjev

  1. Uf, ti jih pa dosti poznaš … izbirčnež … kar k meni jih lifraj … :))

    Odgovori
  2. Hahahaha! Kwa je to 16 delitev na faceboook! Kdo !!!? A je to res?

    Odgovori
  3. he…ma sej je še dost drugih….robe na kupe..::)))

    Odgovori
  4. Ja, samo, kaj ko imajo tudi one kak spisek… 😀

    Odgovori
  5. aleksledocteur

     /  marec 20, 2012

    Bravo za inovativnost. Če si se vseh spomnil… vsa čast.

    Sicer pa je bilo to zanimivo branje.

    Odgovori
  6. Dobrodošla tako kobilični kot tudi aleksledocteur.
    onemu sem že odgovoril, aleksu pa še bom…
    izpostavil sem le tiste, ki me najbolj žulijo.. 😀

    Odgovori
  7. dedci smotani.
    moj spisek bi bil veliko krajši:
    nočem tistih, ki delajo spiske.

    Odgovori
  8. Vsi delamo spiske. Če ne drugače, pa v glavi.

    Odgovori
  9. Vanja

     /  oktober 16, 2012

    a one pa tebe hočejo?

    Odgovori
  10. Kakor katera Vanja, kakor katera.

    Odgovori
  11. Klara

     /  november 29, 2012

    Nočem moškega, ki svoji frizerki naroči, naj ga postriže na ježka ter si frizuro vsak dan ureja z Taftovim gelom za lase.

    Nočem moškega, ki pozna cel menstruacijski ciklus in mi z veseljem skoči v trgovino po tampone.

    Nočem moškega, ki nosi trenirke z oprijemalnim patentom na gležnjih.

    Nočem moškega, ki se po prepotenem telesu našprica z deodorantom.

    Nočem moškega, ki se naceja s proteini ter vsak dan ob točno določeni uri hodi na fitnes.

    Nočem moškega, ki porabi za urejanje svojega videza več časa kot jaz in tako kot jaz – nočem, da se brije pod pazduho, po prsih in –oh, prosim ne, – po nogah.

    Nočem moškega, ki ne gleda risanke Family Guy, z veseljem pa spremlja resničnostne šove.

    Nočem moškega, ki se pred svojimi prijatelji obnaša oblastno ter naduto, doma pa se sporazumeva z otroškimi zvoki ter se kliče po svojemu imenu.

    Nočem izpasti nenačelna, a dva, morda tri predsodke sem pripravljena spregledati.

    Odgovori
  12. Fantastično Klara! Hvala in dobrodošla! Še kdaj! 🙂

    Odgovori
  13. A.

     /  april 8, 2013

    Poklon izbranemu okusu.

    Odgovori
  14. M.

     /  april 26, 2013

    he, približno tak seznam imam tud sama 🙂 ok, nikol še nisem vidla dedca v pajkicah z živalskim vzorcem, tko da te točke pa res nimam vključene, hehe 😉

    Odgovori
  15. A. Poklon sprejet z globokim priklonom.
    M.Najbrž te tudi gostejši zalizci od tvojih ne motijo kaj dosti, a? 😉

    Odgovori
  16. Mojka

     /  junij 25, 2013

    Pravzaprav sploh ne veš kaj hočeš? 😉

    Odgovori
  17. Iris

     /  junij 25, 2013

    Pravzaprav ve natanko kaj hoce. Ni v tem poanta?

    Odgovori
  18. Kako dobro napisano. Spet. 🙂 Prvič sem se nasmejal danes.
    Klara, tudi tvoj seznam mi je všeč …

    Odgovori
  19. Se podpišem pod oba seznama. V enem se celo najdem 😉

    Odgovori

Oddajte komentar

