veliki traven 2011

03.05.2011, o alternativi
Jebem ti sem star! Tok sem star, da se še dobro spominjam časov, ko so bile irokeze domena pankurjev z zdrtim biciklom ali pa v najboljšem primeru nekaj let staro katrco (tudi teh se spomnim!) ter litrom namiznega belega ali pa Dar jeseni in ne čefurčkov z deset in več let starim audijem ter stockhofercolo.

06.05.2011, o pomirjanju
Fant in punca stavita. V kolikor on dobi stavo jo sme sodomizirat. In res – on dobi stavo. Med samim dejanjem ona izrazi nelagodje.”Ne jamraj. Bod’ dec!” jo pomiri.

09.05.2011, o prostovoljstvu
Vsi bi radi prostovoljce! Društva, ustanove, stranke …
A bomo šli nazaj na primarno gospodarstvo? Ampak tam ti dajo vsaj jesti ali pa piti. Za boghlonej, lastno zadovoljstvo pa magareče uši naj se gredo pa slikat. Če jih bo kdo prostovoljno hotel …

10.05.2011, o všečnosti
Ko sem bil mnogo mlajši in smo se kot deca snemali na kasetofon, ter kasneje poslušali posneto, sem bil prepričan, da imam glas kot gasilec Samo. Ni mi bil všeč. Glas se mi je spremenil in ne spominja več na gasilca Sama, všeč mi pa še vedno ni …

11.05.2011, o brukah
Bom moral naredit en tečaj “Ghetto black sleng iz a biatch” za tele prevajalce naše.
Bruke si delajo …

12.05.2011, o evroviziji
Lajb’č!? Kako se reče lajbč po slovensko?! Da nije možda telovnik?

23.05.2011, o talentih
Baje da je tale Matija Puž, ki prepeva Šansone v resnici Francoz in se piše Escargot.

26.05.2011, o staranju
“Ratko Mladič je bil vidno postaran.” Nije moguće. U šestnaest godina ostario čoek? Svašta.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

