Tebi! Tako je …

Drage Bralke, cenjeni Bralci …

Morda je po novem črkopisu, ki nam veleva, da se črko V v besedah vreme, vlak, vlada, bere z U-jem in je volilec po novem volivec, bolj pravilno berivec in berivka, kot pa bralec in bralka, da pa ne boste mislili, da se mi je dokončno odpeljalo in se pogovarjam z vrstami solate, na j bo raje kar takole.

Opažam, da je blog vedno bolj obiskan, sklepam, da tudi bran, saj sem pod nekaj zapisi videl tudi delitev na facebook.

Upam, da ste ‘sharali’ zato, ker vam je bilo zapisano všeč in povezave niste ustvarili z enakim vzgibom, kot to počnete, kadar daste link do skladbe Damjana Murka, videospota Game Over, intervjuja z Erazmom B. Pintarjem, Rajkom Hrvatičem ali pa do kakega talenta na faktorju ali pa pri gospodinjah pojajo.

Če bi rekel, da pišem zase, bi se zlagal! Pišem zato, da povem. Karkoli že! Če kdo šteka, super! Če se kdo ob zapisu zabava tudi prav, če ob kakšnem naredi hmmm in se popraska po čelu, ter mućne glavom – še bolje.

Ker se mi poraja vse sorte, sem tamle desno… malo nvišje … tam ja … ustvaril kategorije oziroma nadlce, v katerih sem skušal smiselno razporedit prebliske, ki se izrazijo v zapiske iz mini eksplozij v mojem mozgu.

Ker me pa sila firbec, kaj ob tem občuti človek, ki to bere, navsezadnje kaj je pripisal, ko je dal povezavo do Načelnosti ali pa do Homofobne kampanje, ali kateregakoli drugega zapiska, ki ga je delil med svoje facebookovske prijatelje, sem na facebooku ustvaril stran –  kostin mozeg – kamor lahko pridete povedat svoje mnenje o prebranem.

Kritiko, napotke, opazke, karkoli vas prešine lahko mirno napišete. Zelo bom vesel odziva.

Tudi tisti, ki vam je zapisano za bruhnt in bi mi zgolj radi pljunili v fris – dobrodošli! Edino občutek za ironijo bo potreben, saj brez klika na gumb like, to pač ne bo šlo.

Jebat ga – facebook – tkole majo.

Ker mi nikakor ne uspe, dat linka na facebookovo stran … bom pač rekel, če čte dajte vtipkat kostin mozeg v fb iskalniku in voila, ni hudič …

tisti, ki se pa ne bi radi tam izpostavljali, mi pa lahko pridejo povedat svoje tudi na mail.

kostinmozeg@gmail.com

Ker sem mal smotan, najbrž nisem ustvaril povezave, a mislim, da se bomo vseeno našli … al kwa?

No, pa še to. Če ti je všeč… pa deli naprej. 😉

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

6 komentarjev

  1. pozabil si še na čitalce in čite.

    joj joj.. pojajo.. namerna napaka?

    Odgovori
  2. Seveda je namerna napaka!
    Daj povej kako vtaknem link vmes v besedilo!!!

    Odgovori
  3. Ko si v “edit” načinu pisanja, imaš zgoraj na voljo gumbek “link”. Klikneš ga in tam vtipkaš željeni spletni naslov.

    Odgovori
  4. short link ne naredi ničesar.. če je to ta gumb…

    Odgovori
  5. Gumb je ime link, najdeš ga pa v HTML načinu, v Visual načinu ga ni.

    Odgovori
  6. Hvala, rebro. Bom za drugič vedel.

    Odgovori

Oddajte komentar

