Kako voliti oz. ne voliti?

 

1.12. 2011 (datum nastanka zapisa)

 

Moje politično udejstvovanje je pod mejo ‘normalnega’. Kar pomeni, da se bore malo zanimam za politiko in tiste, ki so se odločili žrtvovati za nas blagor in so svoje lagodno življenje, ki bi ga sicer živeli, namesto, da se sekirajo o nas, za nas in namesto nas in se bodo še bolj, če bodo kakopak izvoljeni.
A mene (žal) niti eden ne prepriča. V to kar govorijo namreč.
Me pa vsi po vrsti prepričajo, da naj raje počnejo tisto, kar bi počeli sicer, če ne bi tako dobrodušno in požrtvovalno nosili glavo v torbi in se žrtvovali za slehernika. Volilca. Volivca.
Zdaj pa nastopi dilema. Voliti ali ne voliti? Iti ali ne iti?
In če, koga?
Pravijo, da če ne voliš nimaš prava na pritoževanje naslednje štiri leta ali pa kolikor časa jim bode mandat uspelo držati. Ker s tem, ko ne voliš, daš v bistvu svoj glas tistemu, ki jih je že tako dobil največ. Bojda. Ne vem!
Torej se potemtakem moram udeležiti volitev!
Moram nekoga voliti!
Ali pa …  ALI PA … če oddam neveljaven volilni listič! In ga povrh opremim s kako kratko parolo!

BANDA !
SLO po oblasti!

NE!
A toje je baje še slabše! Pokažeš svojo nezrelost! Huje kot če bi ostal doma. Tistim nesrečnežem, ki bodo dolgo v noč šteli glasovnice se rogaš in omalovažuješ njihovo deLo.
Menda ima potem tisti, ki ga SPLOH ne želiš, zaradi take otročje poteze, domnevno zrelega državljana, še večjo možnost zmage.
Niti sanja se mi ne kako, ampak ok …
Če ku rečejo, že vejo …
Torej moram jaz del volil(v)nega telesa (si kar mislim kateri del v spodnjem abdominalnem predelu sem), voliti tistega, za katerega menim, da ima najmanj možnosti, da bo izvoljen, da bi ne bil izvoljen tisti, ki si ga najmanj želim?
Se pravi tistega, ki se mi zdi najbolj nesposoben.
Uf, uf! Težka odločitev. Vsi se mi zdijo kar precej nesposobni …
Odločitev se mi zdi nekako takšna kot tista, ko se v nedeljo odločiš oditi na izlet na obalo nazaj grede pa pomisliš, grem po ta stari  in ko se pripelješ na lokalno cesto vidiš, da se jih je večina odločila storiti takisto. In potem se cijaziš ure in ure.
Kaj, če se jih poleg mene tako volovsko voliti IN posledično izvoli izvoliti najslabšega možnega kandidata večina? Kaj bomo pa potem?
Aaaa ! Potem se bom pa smel pritoževati jelde?
Kaj za vraga mi je storiti?
a) ostanem doma in ne grem na volišče?
b) grem na volišče in oddam glasovnico z  A v O?
c) izberem najnesposobnejšega in s tem onemogočim zmago najslabšemu oziroma tistemu, ki se meni zdi najslabši (pa saj to je ta, ki ga bom  volil), da bi na koncu zmagal tisti, s katerim se bom najlažje sprijaznil?
d) zadeve se lotim po ameriško in izberem tistega, ki ima najbolj pofukljivo ženo ali pa najbolj prisrčne otroke?
e)volim največjega klovna med klovni?
Odločitev je težka. Vsi so klovni, vsi so nesposobni, Janše pa tud’ ne bom volil samo zato, ker se mi Urška zdi najbolj poželjiva in tiča željna.
… vnaprej se zahvaljujem za vaše velecenjene odgovore in prispevku k moji lažji odločitvi pri opravljanju moje državljanske pravice in dolžnosti.
… o tveganjuinneželenihučinkihseposvetujtessvojimstrankarskimvodjemalistarimočetombelogadistomalipartizanom

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

4 komentarji

  1. Povsem razumem tvojo dilemo … potrebno bo spremeniti politični sistem …. delam na tem, a bo še nekaj časa trajalo, žal.

    Odgovori
  2. sam boš težko kaj opravil …

    Odgovori
  3. Ajdin

     /  maj 18, 2012

    G.Carlin je lepo razložil kake je s to zadevo,če še nisi pogledal,enostavno moraš!

    Odgovori
  4. Sem, sem. Veš da sem. 😉

    Odgovori

Oddajte komentar

