Zvrnjena osmica

Dnevi so neskončno dolgi,
ujet sem v večnost razmišljanja.
O njej, … o nama, … o sebi.

Borim se z lastnimi možgani,
naj tuhtajo o čem drugem.
A se le utrudim.

Spim neskončno dolgo,
ujet v sanje imaginarnih spominov.
O njej, … o nama, … o sebi.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

4 komentarji

  1. Tamle v sredini je osmica najožja … obstaja možnost vzeti meč in presekati gordijski vozel razmišljanja …

    Drugo pa je, da smo v take zanke včasih radi ujeti – bolje osem kot nič.

    Odgovori
  2. Sedaj, ko sem zaradi prevelike hitrosti zletel ven iz te avtoceste tuhtanja in obležal v travi, se kasneje pobral in pogledal na nesmisel početja, mi gre na smeh. Kisel nasmešek sicer se mi zriše čez fris, ker mi je šlo milijardo časa in energije, ampak ej, ne cijazim se pa ne več. 😉

    Odgovori
  3. takole! še dobro, da sem malo počakala na prvi in zdaj drugi, tvoj komentar, kostadear.
    namreč: hop hop tisto obležanje v travi! ko potem fedri razfrcajo misli enako, LE /absurd/ v drugo stran.
    kaj bi naredila, da poženščim kometar? tole: hi, hi, hi..

    Odgovori
  4. hahahaha, zdaj si ga pofrajlala.

    Odgovori

Oddajte komentar

