Običan dan

Probudih se sati deset i dvajsosam,
jedva gledam glava boli nemam pojma ko sam,
jedan mali đojntić mi u prvom planu,
šta je sad bre ovo gola žena u mom stanu:
“izvini dušo, jel’ ovo neka greška?”
Ona ko od majke rođena, samo mi se smeška,
“pa hajde onda – priđi malo bliže jer
meni se ujutro veoma brzo diže …”

Ova dobro ode, nema pet minuta –
pojavi se ova mala što živi preko puta,
kaže: “zdravo komšija, pogodi šta je mokro?”
nisam stig’o A da zinem, več je đavo skokn’o,
srušila me na pod, i sjela mi na facu,
šta sam mogo drugo nego obliznut cica-macu?
Derem, ližem, jebem – nikako da svršim,
svoju mušku dužnost izvanredno vršim …
“Doviđenja komšija, hvala ti na ševi…”
Kad bi samo znala šta sam radio tvojoj kevi.

Izađem na parking, uđem u testarossu,
krenem polagano, vetar duva mi kroz kosu,
pripalim jednu pljugu, drugu pljugu, treću,
ne mogu da verujem, koju ja to imam sreću,
mačka žešća prava – da skočiš iz kože,
aj sad ak’ postojiš – pomozi mi bože.
“Kuda ljepotice, ja bih tebe pravo u krevet.”
“U redu, ti budi šest, ja ću da budem devet.”

Sigurno ste skontali moju glavnu manu,
jeste volim pićku, ko majmun bananu,
a pičke – fala bogu – i one vole mene,
i bezbroj jih je tih, kojima ja pažnju skrenem.

Kasnije tog dana srećem dve blizankinje,
i ne samo to! pazi još i strankinje:

“Hello it’z unser first day in this town,
und we was wondering, …
perhaps – you could show us around,
and later we could repay you somehow ?
that is of course, only if you want …

ja: “yeah sure, why koj kurac not?”

I tako ležim ja, između dve super cure,
a glava kao, da mi na nju palo bure,
dobra trava dolazi u spas …

maglaaa svudaaa , magla oko naaas, iz daljine jedva čujno dopire tvoj glaaaas-

“Šta je sine nije ti do rada?”

Šta je sad bre ovo!? gde su ona dva komada !?
Pa da nalazim se u stanu mame i tate,
a zadnje vreme, dok ja jebem, samo ruke pate,
treba na poso, pada kiša, običan dan …
al jebo mater svoju kakav strašan san!

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

5 komentarjev

  1. Dober komad. Oziroma dva.

    Odgovori
  2. hahahaha – al vsi trije? 😉

    Odgovori
  3. Ja, ja .. obatroje 😉

    Odgovori
  4. Običan dan? Radostan dan & ptice pevaju aleluja! Eeee… da se nisi probudio! 😉 (dobro jih kuješ!)

    Odgovori
  5. Da se nisam probudio, sad bi sigurno karo Moniku Belucci. 😀
    (boghlončkaj)

    Odgovori

Oddajte komentar

