Vračanje z mnogoboja

Končno sem prispel domov.
Kurčev garmin me je zavedel, da sem v Ljubljani zapeljal nekam kamor ne bi smel, a k sreči ni bilo nikogar nasproti in sem zmotovilil ven, kakor hitro se je dalo.
Ko sem le prispel na znano cesto sem hudiča zgsnu in rajtam od same odleglosti ( a je to sploh beseda?) fasal tak glavobol, da sem komaj videl.
Ustavil sem se na parkirišču usput in na fotiču pogledal posnetek mojega branja, ki ga je frend posnel v kavarni SEM.
Glava me je še bolj začela boleti …

Busanc in me is strong.
Tiste L – je poudarjam kot le kaj, jebem ti gensko zasnovo, da ti jebem …

Stopil sem iz avta, prižgal zadnjo cigareto in se v temi polglasno vprašal:” Kaj koj kurac si pa mislil, da si gliiiiiiiih to zgodbo izbral!?”
Odgovor je bil preprost.

Izbral sem jo zato, ker sem hotel, da bi bila drugačna od ostalih.
Saj je tudi bila … hehehe
Ne slišiš ravno pogosto, da nekdo prizna ‘posilstvo’.
“Daj kreten, ne prbiji, te bojo še zaprl!”
“Pa saj je sama hot’la …”

No kakorkoli že, zgodba, ki sem jo zainat preimenoval v “Fantazija” ni baš sedla v ušesa.
Ajde, saj je bila nekaterim sprijencem bržkone všeč, ampak ni pa to baš uno recept za zmago.
Prekruta, precinična in preveč omemb pičke, kurca in variacij na to dvoje.
Premalo hudomušna, ne zadosti v srce segajoča in kratkomalo premalo populistična.

Folk je z dvigom rok povedal svoje, komisija je petnajst zgodb strokovno ocenila in na koncu razglasila rezultate.
Kot se da predvideti že iz tega, da ni že v začetku poročila JUHEJ! in JUHUHU!, nisem dobil niti svežnja knjig kamoli 800ih evrića.
Jebaj ga zdaj, saj bi bilo tudi malo, (maaaalo, a veš) pretenciozno pričakovat, da se prvič udeležiš ene take reči in kar zmagaš, jel?
Bom pa za drugič vedel …

Hvala vsem, ki ste me bodrili s fizično prisotnostjo, vsi ki ste bili z mano v kakih drugih sferah, vsem, ki ste kadarkoli kako mojo zgodbo prebrali, tistim, ki kakšno od njih celo pokomentirate in podate mnenje.
Hvala policistu, ki me je ustavil zavolj kontrole prometa na poti nazaj in zaradi moje vljudnosti ni nkar omenil, da sem ga malo preveč pritiščal, še posebej hvala pa družbi Lek za pofukan Lekadol, ki je prijel v pičle pol ure.

p.s. Sem vas vse, ki sem vas danes po dolgem času ugledal in objel, tiste s katerimi sem se zgolj rokoval in ostale, ki ste mi stali ob strani, hotel pocahnt, pa mi je po petih osebah začel fb nekaj srat in ni hotel nikogar več označiti, pa sem potem raje jejnal.
Saj veste kateri ste, kajne?

Ajde lupčka vsem!

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

