Invazija

Tukaj so!
Povsod so!
Med nami!

Brez panike!
Bodite mirni!
Ne dajajte
Jim povoda

Neopazno
Se kretajo
Njihov namen
Ostaja neznana
Zlovešča slutnja
Povsem enaki so videti
Počnejo vse kar počnemo ostali
Nobenih znakov ne kažejo

So urejeni
Ne izstopajo
Le njihove oči so brez sijaja
Njihovi nasmehi hladni
Njihov Dober Dan
Zveni
–  S Poti  –
Njihovi zamolkli koraki
Bobnijo
Strahovito koračnico
Vpoklic
Namenjen vsem
Prej ali slej
BOMO VSI
TUDI TI!

pridi
ne
boj
se
v
e
č
.

invasion

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

9 komentarjev

  1. Uf, jebela, en prvih filmov, ki me je do konca prestrašil!!! Zdaj pa še ti s tole poemo! 😉

    Odgovori
  2. Filma nisem gledal že lep čas, prepričan pa sem, da bi me nakoncu vseeno spreletel srh.
    brrrrr
    Te je pesem prestrašila?

    Odgovori
  3. Natasa Smerdelj

     /  avgust 22, 2012

    Na koncu filma sem bila strašno žalostna. Mi je bil pa fascinanten pes s človeško glavo – alienom se je mal zjebal sistem.

    Odgovori
  4. S tistim hobotom sta preblizu skupaj zaspala in zgodil se je ‘merger of two species’. Nekje drugod, je najbrž blodil človek s pasjo glavo.
    Konec koncev je na podobno idejo prišel tudi Lukež Drnulja, ko so šli z Lasačem, Črmažem in Kašopiharjem po Lisca.

    Odgovori
  5. Taši

     /  avgust 23, 2012

    Ne, ne, ni me prestrašla, samo spomla me je na eno tako tesnobo ob gledanju filma. In ja, tut jst sem bila žalostna, ker sem mislla, da Donalna kljub vsemu ne bodo ‘dobili’ … smrk smrk. Sori, ampak pesmi sploh ne moreš brati nepovezano s filmom (če si že obesil zraven fotko), ker verjamem, da si z njo želel povedat čisto nekaj drugega ;).

    Odgovori
  6. Film mi je bil res inspiracija. Povedati sem pa želel …
    da
    so
    že
    tu

    Odgovori
  7. Da, da . . . prišli so.

    Odgovori
  8. ufff, huda. zakaj jo nisem prej prebral, bi mi pomagal, k sem se glih s podobno temo ukvarju. Sam tale ma še več drugih pomenov not… skeri šit ja, povsod so, še v sebi bi jih najdu.

    Odgovori
  9. Ticho Pixel, ja povsod so.

    Odgovori

Oddajte komentar

