Na dlani

‘Dragi’ politiki!

dragi v smislu, da ste nas mnogo stali …

Jaz sem organizator protestov v Mariboru.
Protestov v Kranju, Jesenicah, Zgornjem Kašlju, Kočevju, Murski Soboti in vsepovsod drugod po Sloveniji.

Vendar to niti ni pomembno. Pomemben je razlog zanje.
Razlog pa je vaše nespametno ravnanje, vaša pogoltnost, narcisoidnost, nerazsodnost in zaslepljenost.

Za vrelo župo, ki brbota v loncu ste si krivi sami.

Če je ne boste hoteli požreti, pa vas bomo v njej utopili.

Prisrčen pozdrav

podpis:
državljan

———————-
Razlika med slovenskimi sodišči in hrvaškimi je v koliličini šokiranih ljudi.
Na Hrvaškem je bil nad obsodbo šokiran le obtoženi, pri nas nad oprostitvijo malodane vsa dežela.
Tudi zato se ljudje zgrinjajo na ceste, ulice in trge!
————————
Je možno, da se bije tak srdit boj in dela političen škandal zaradi 3.60 € (treh evrov in šestdesetih centov)?
Tolikšen strošek namreč nastane, če vzamejo originale in nadomestijo izgubljene fotokopije z novimi.
S popustom ali pa brez davka pa še manj.
Tudi zato se ljudje zgrinjajo na ceste, ulice in trge!

———————-

V denarnici imam natanko deset takšnih ali drugačnih identifikacij. Poleg osebne izkaznice, vozniškega dovoljenja, urbane, zdravstvene in knjižnične kartice imam še pet trgovinskih (DM, Mercator, Tuš, Petrol, e’ Leclerc).
Povsod moram dokazovat, da sem jaz v resnici jaz in nihče drug, ta drugi pa ne more trditi da je on jaz, temveč je on on, jaz pa sem jaz!
Razen, kadar prideš opravljat visokošolski izpit iz nemščine. Tam pa nikogar ne zanima, bist du wirklich du oder bist du nicht.

Tudi zato se ljudje zgrinjajo na ceste, ulice in trge!

——————–

Popravite me če se motim, vendar, da človek NI VEČ karkoli že, bodisi vaterpolist, gobar ali pa debeluh, mora to najprej biti.
Torej … če nekdo ni več magister, pomeni, da je to bil?
Tale, ki zanj pravijo, da tega naziva ne sme več uporabljati pa kobajagi magister tako ali tako ni bil!
Mu mar s tem na nek način ne priznavajo, da kljub temu, da ni avtor magistrske naloge ali karkoli je že zgolj podpisal, v resnici magister bil?

Tudi zato se ljudje zgrinjajo na ceste, ulice in trge!

———————-

v sam vrh pa tole sporočilo:

S protesti ven, s protesti noter!
Ljudje so te spravili iza rešetk, pa te bodo zgleda spravili tudi nazaj za zapahe.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

