Iztirjeno

Danes je novica o poročilu protikorupcijske komisije vrgla na noge celo Slovenijo.
‘Saj sem vedel!’, je vzkliknil marsikateri Slovenec ob tej vesti. ‘Sama banda lopovska skorumpirana!’
Počakajte, ljudje!
Pa ne moremo kar takole na vrat na nos!

Saj ne govorimo o dveh samostojnih podjetnikih, ki sta položila kak kvadrat keramičnih ploščic brez računa ali pa pobelila stanovanje takole za denar na roko.
O vodji največje desne in največje leve politične stranke gre. To sta spoštovana politika!
Nista kar neka dva loleka, ki ne vesta kaj počneta.

Ravno to je toliko bolj presenetljivo, da sta se takole pustila ujeti. Ježešmarija, da dve osebi na takem položaju ne znata ali pa ne moreta pojasniti izvora svojega premoženja je prekleto nenavadno.
Pa je res?

Jah, za švercanje orožja, jemanje podkupnine, jemanja denarja pod mizo za odobritev poslov na ogromnih objektih in pri podobnih nečednostih se pač ne dobi potrdila.
Si pa drznejo tile KPKjevci zahtevati potrdila odkod jima novci!
The nerve on this people!

Ravno lotim se pisanja tega bloga, pa me dregne prijateljica na fbju, češ ‘a vidiš to, veliki padajo?’, jaz ji odgovorim, da glih pišem neki o tem, pa mi pojasni, da je menda, tako kot pri večini vojn in pizdarij na splošno, tudi tu, za vse skupaj krivo krilo.
Čigavo pa?
Ja od te in te …
A ne me jebat!

Je možno, da vkolikor nekdo nekomu ne bi dregnil babe, tega poročila sploh ne bi bilo?
Če bi znal krotiti svojega tiča lakoto, če babše ne bi lakomno želelo biti fukano od nekoga s še večjo politično močjo, se bi nam še vedno nonšalantno nasmihal in si mislil piš’te me v uh?
Je možno, da sta poštenost in vse ostale vrednote tako v deficitu, da se ženske spečajo z vsakim grdavšem, če je le ta nek veljak, oblastnik ali pa poln denarja?

Ti ,kikla, ti!

Upam, da bo lahko mirno spala, ko se bo zaradi njene nezvestobe sesul cel sistem.
Eeeeh, pa saj je odvetnica.
Šala mala.

Moje upanje, da utegnem srečati eno privlačno in pametno babo, ki ji keš in ostale neumnosti niso najpomembnejše me počasi mineva.

Moj naslednji zapis bo nastal v samostanski knjižnici.
Če me bodo bratje hoteli sprejeti medse sploh.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

