Kunilingus je nevarna žwau

Izredno se bom potrudil ne biti preveč vulgaren in bom poskusil svojo zaprepadenost nad tem kako presneto naivni smo ljudje, zapakirati v kar se da spodobno embalažo, če pa me že zanese v začutenje potrebe po tem, da bi besedilo malce okrancljal s kakšno sočnejšo, bom to storil s kako tako, ki bi šla skozi še v sinhronizirani risanki na enem od otroških programov.
Errrrm, težka bo.

Ker če napišem, da me blazno jezi kako nas skušajo prepričevati v prednosti kavnih napitkov, češ da raziskave floridske univerze kažejo, da ljudje, ki pijejo kavo, živijo dlje, ter da redno uživanje kave utegne pri kavopivcih preprečiti pojav sladkorne bolezni tipa 2, pojav bazalnega celičnega karcinoma, raka na prostati, raka v ustih in raka na dojki, nekako ne morem mimo holivudske zvezdnice, ki si je preventivno odstranila obe dojki in je bila sprva junakinja zaradi svojega dejanja, kasneje pa so se začele kresati polemike o njeni preračunljivosti in domnevnem milijonskem zaslužku, ki ga je pobasala v žep, saj naj bi šlo za propagiranje vsadkov in reklamo lepotni kirurgiji, hkrati pa ne morem mimo Michaela Douglasa, ki je svojega raka na grlu pripisal kar kunilingusu.

‘Kwa pa je to za ena žwau?’

Predvidevajmo, da se je večina s tem že srečala in ve o čem je govora, pa vendarle so tudi takšni, ki ne vedo o čem gre, tem pa žal tudi sskj ne pomaga kaj dosti, saj besede v slovarju nej.
To je tisto, ko se imata dva rada, sta sproščena in se v ljubezenskem aktu moški (čeprav je lahko tisti, ki to počne tudi ženska, in ni le odjemalka v tem sladostrastnem početju) spusti med njene praviloma razkrečene noge in ji takole med nami rečeno … pač poliže pičko.

kunilingus
Menda ne!? :O Reeeeees, nekateri ljudje to počnejo.

Večina moških se bojda prav rado loti tistih ‘dvajset dekagramov poscanega mesa’, kot bi dejali temu mesnatemu predelu med ženskimi bedri, tisti, ki jih niti s prisilo ne spraviš tja dol in jim ta označba še kako prav pride, da se niti pod razno ne spravijo k temu početju, četudi bi jih oseba, ki jim sicer ustreže pri podobni spolni praksi, le da se njej reče felatio in se sastoji od njenih ustnic in njegovega spolnega uda med njimi, prodirajočega v njen goltanec.

Zato je prav in spodobi se, če smo deležni oralne obdelave s strani naših intimnih prijateljic, partnerk, punc ali žena, da se tudi sami izkažemo in potrudimo ter ne čakamo na priprošnje v maniri ‘poliž’ mi jo’, ‘popapaj mi muco’ ali kot je kolegica, s katero sva čvekala, da kar nekaj ljudi ne ve kaj ‘tista žival’ pomeni, skovala izraz ‘kunilingiraj me’, ki je sicer posrečen, a se bojim, da se ji utegne zgoditi, da bi jo kak nepodučen mačo skušal klistirati.

Gospod Douglas je eden teh, ki mu to vsekakor ni odveč in je Zeta Jonesovi, ki mi je že kot mladcu burila domišljijo v ‘Dražestni pupoljci majski’ kakor so tedanji bratje Hrvatje prevedli angleško nanizanko, prav rad polizal pičko očitno. Konec koncev gre za Mariette! Lotil bi se je, četudi bi mi poleg raka grozil izpad slehernega zoba.

Zdaj pa mene bega eno … ali dvoje.
No veliko stvari me bega, a če kava pomaga pri preprečevanju raka na grlu, kunilingus pa jo povzroča, kaj za vraga preprečuje Douglas – Zeta Jones paru, da se preselita v magari preklemansko Sarajevo, Majkl nadaljuje s tem, kar je do sedaj počel, po tem pa lepo skokne dol do Baščaršije, rukne eno kahvo, dve, tri ali vrč in … mirna Bosna.

Mene bolj skrbi kaj bo z mano, za božjo voljo!
Ne vem če sem se kdaj uprl (ok, za enkrat vem, da sem se, ker sem bil preveč mačkast, da bi  kunilingiral), da ne bi vsaj malce okusil in z jezikom razprl razpočnice, pa še kave ne pijem sploh!

Bom moral od sedaj naprej v izogib morebitnemu raku požiralnika, srebati kufe kar vmes? Kako naj razložim tisti, ki ji papam muco, da se kremžim zaradi okusa zmletih kavnih zrn in ne zaradi okusa njene medične?
Mat vola smo ljudje plehki! Če ne bom fasal raka zaradi lizanja pičke, ga bom pa zato ker ne pijem kufeta. Ali pa ker sem v življenju nekajkrat jedel na kruh namazano nutello, pojedel polpet v katerem je bilo tudi nekaj soje, ali pa požrl nekaj kar je zraslo iz Monsantovih posevkov, vzgojeno z bio inženiringom, v kisli prsti, na onesnaženem zraku, poleg te priloge pa zmazal še kak sočen zrezek govedi, ustvarjene s kloniranjem in hranjene z bog  ve čim.

Nadrajsali smo ga, vam povem. Pa od smoga tudi!

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

14 komentarjev

  1. Aleksandra

     /  junij 15, 2013

    Mimgrede, Douglasa so obtoževali, da je zbolel zaradi gejevskih oralnih odnosov, kar je zanikal, tak da sfaljeno čist…sicer pa čist mim blog, nikakav besedni zaklad, nikakav stil pisanja. neka ‘wanna be smešen sem’ vurgalnost…bruh.

    Odgovori
  2. Aleksandra, hvala za komentar.
    Vedno me zaboli, ko me nekdo načitan, artikuliran in že po komentarju sodeč mnogo bolj vešč pisanja, kot sem sam, takole s tehtnimi razlogi okara.

    Odgovori
  3. Oh, to pa je bilo razvedrilo, da dol padeš (skoraj dobesedno). Že nekaj časa iščem blog, ki bi s prijetnim in meni izjemno dopadlim se sarkazmom izrazil misli, ki se mi vsakič sproti ob takih, kot je bila pobudnica te objave, in podobno blesavih novicah pojavijo. Tudi sama poskušam ustvariti nekaj takega, a kaj, ko na pol poti skozi objavo začnem moralizirati, iti sama sebi na jetra in gladko pošljem objavo v virtualni koš. Tako da – kapo dol in tako naprej.
    p.s.: kot ženska (ki vrača zgoraj opisano uslugo s precejšnjim zadovoljstvom, if I might add) sem vedno ugotavljala, kaj se močnejšemu spolu podi po glavi, ko preživljajo svoj čas v naši, kot si lepo poudaril, razpočnici – hvala za razjasnitev moje dileme 🙂

    Odgovori
  4. Huh, kako različni mnenji na isti zapis.
    Po preddhodnem komentarju bi bilo morda bolje, če bi tudi sam večkrat kaj zabrisal proč.
    Me veseli, da se ti dopade in da boš nemara še kaj prebrala. Zapisov je več kot dovelj.
    Je pa res, da niso vsi tako razvedrilni, še manj zabavni.
    p.s. Ne vem sicer kaka je bila tvoja dilema, zatorej mi je še manj jasno s čim sem ti jo razjasnil. 🙂 Nalaš se namreč nisem spuščal v podrobnosti. Čistunom je že tole več kot preveč. 😉

    Odgovori
  5. Pač tip ni bi strokoven, ker se za Američane to ne splača biti, in zato ni govoril o papiloma virusih, ki predstavljajo pri tovrstni odnosih malce večjo nevarnost, da povzročijo rakasto obolenje tudi na na videz manj verjetnih lokacijah. Odvisniki od spolnosti živijo zelo tvegano in se družijo z občasnimi ali enkratnimi partnerji, ki živijo na enak način. Svet se je odzval skrajno nezrelo, razen tistih, ki jih je nesreča že doletela.

    Odgovori
  6. bdbstone

     /  junij 18, 2013

    kostin mozeg
    / junij 15, 2013

    Aleksandra, hvala za komentar.
    Vedno me zaboli, ko me nekdo načitan, artikuliran in že po komentarju sodeč mnogo bolj vešč pisanja, kot sem sam, takole s tehtnimi razlogi okara.
    ———-
    Hehe, tole me je pa nasmejalo. Še tako naprej;)

    Odgovori
  7. oj, moram reč, da me je prebrano zabavalo in naj te potolažim, da je gospod, ki ga omenjaš, spremenil izjavo, ker so ga najverjetneje opozorili, da ženske za HPV virusom zbolijo, prenašajo pa ga moški … dovolj tehten razlog, da je gospod spremenil izjavo 🙂

    Odgovori
  8. cifra

     /  junij 18, 2013

    Mejduš, luštno branje.

    Odgovori
  9. Nina Sonja

     /  junij 18, 2013

    Prebrala sem dva zapisa na tem blogu – v obeh si zadel žebljico na glavico 🙂 No, tudi če se v bodoče z zapisi ne bom čisto strinjala, bodo že zaradi zanimivega jezika na mojem bralnem jedilniku.

    Odgovori
  10. Bina

     /  junij 19, 2013

    ha ha ha, lahko samo “lajkam” (spet 😛 )

    Odgovori
  11. Hvala lepa vsem za vaše komentarje … zapisov je še precej, tudi od prej, morda res niso tako zabavni kot je tale, bom pa vseeno zadovoljen, če si jih boste prebrali, odziva sem pa vedno vesel. Hvala vsem. :*

    Odgovori
  12. HeavenCanWait

     /  junij 25, 2013

    Odličen stil pisanja + vedno me nasmeješ, kar tako naprej. Z užitkom prebiram. 🙂

    Odgovori
  13. Aleksandra …kaj se je tebi tako hudega v življenju zgodilo? Ne preveč sovražit vseh in vsega. Zbolela boš. Psihično. Veš, tudi tipkovnica ne prenese vsega.
    Kar se branja tiče …zabavno, duhovito, odštekano.

    Odgovori
  14. Miša

     /  julij 8, 2014

    zabavno in stilsko barvito!

    Odgovori

Oddajte komentar

