julij 2012

01.07.2012, o švicanju
To je pa neverjetno!
Kar teče mi prek oči! Pa ne od vročine, ampak ker sem se namazal z neko kobajagi hidratantno kremo, ker me je kar malce pripalilo.
Mogoče pa iti teči ob pol poldne, le ni bila tako dobra ideja …02.07.2012, o dogovoru
Kako hecni so ljudje!
Rečeš človeku – no ženski, da si objavil nekaj, za kar je izrazila željo naj ne objavim, pa se jezi in je užaljena.
“We had a deal …”, reče z rahlo užaloščenim glasom.
“The deal is off!” zarenčiš.
Potem pa ji rečeš :”Ej … Got ya!”
“Prasec!”
A jebemu mater, kaj zdaj!? A bi bilo bolje če bi objavil?

04.07.2012, o neodvisnosti
Draga Ameriko, sretan ti dan nesvrstanosti.
To što vam je ovoj crnac sredio lečničko osiguranje, to imademo kod nas od onomad kad smo isterali švabu, a sad … E jebi ga – izgleda da ćemo postat Amerika.

06.07.2012, o podobnosti
Fuck me! Monica Belluci lookalike na troli.
Upam da ne gre dol na isti postaji pa v podhod.

07.07.2012, o šloganju
Poklical sem vedeževalko. Vprašala me je kdo sem in kaj bi rad vedel.
Odložil sem.

08.07.2012, o potovalnostih
sklep 42. Številka ni zaporedna, temveč predstavlja ‘odgovor’ iz Štoparskega.
Zatorej bom poleg obvezne brisače odslej s sabo venomer v prtljažniku avtomobila tovoril tudi kak par nogavic, gat, še kakšno majico in nemara celo hlače.
Zobno ščetko sem po bogsigavedi kaki logiki imel v nahrbtniku, ki je tudi kar tako brezpomensko ležal na zadnjem sedežu, saj v njem nisem imel praktično ničesar, razen dvojih robcev. In cunjice za brisanje očal. Tisto imam povsod.
Vzeti moram tudi fotoaparat. Obvezno. Pa kopalne hlače. Pa žilet. Zdaj se bom počas odpravil proti domov, ker me srbi vrat.

09.07.2012, o vozenju
Fuckin shit, da se mi prav nenavadno vozi. Pa ne v stilu, da ‘se mi vozi’, to se mi toliko kot ponavadi, tako da ni nekega odstopanja, ampak se mi pelje.
Road trip. Nekam. Ne vem kam. Z nekom. Ne vem s kom.
S kom ,ki je kul, ki ima čas in voljo. Pa kak cekin za kestl. Jebemti, je tale brezposelna zafukana reč. Ves ljubi cajt na svetu imaš, a kaj ko tista, da čas je denar, v tem fazonu ne drži.

13.07.2012, o vonjanju
Kar napraskaš med nožnimi prsti ali pa izkoplješ iz popka se po neprijetnem vonju niti primerjati ne more s tistim kar iztisneš iz luknje, v kateri je tičal uhan.

14.07.2012, o postaranju
Zdaj mi je pa že toliko ljudi reklo, da me brada postara, da sem prejle pograbil žiletko in škarje in mašinco, a sem idejo za nedoločen čas prestavil.
Morda popoldne, morda jutri, morda nikoli.
Nekako sem se je navadil in postala je del mene, porka madona! Ne moreš tega kar oklestiti!

15.07.2012, o srbeči dlani
Se počtuim kot Dirty Harry. Le da jaz nimam ne značke ne pištole. Imam pa ravno tako težko brzdajočo željo po nekomu spustit šus v glavo. Al pa vsaj pest v goltanec. Spucat šamar.
Go ahead. Punk. Make my day.

16.07.2012, o počitnikovanju
Poslanci gredo na počitnice. Kar se mene tiče lahko tam tudi ostanejo, mater jim šalabajzersku, da jim mater njihovu u majčinu.

17.07.2012, o izključevanjih
Primeri oksimorona.
Negativen pozitivec, pošten lopov, agresiven mirovnik, krvoločen vegetarijanec, nestrpen strpnež, pameten politik.

18.07.2012, o nelagodju
Včasih imaš pri ljudeh, ki jih že dooolgo poznaš bolj nelagoden občutek, kot pri ljudeh, ki jih skoraj niti ne poznaš.
Morda ravno zaradi tega, ker one poznaš.

18.07.2012, o vesti in resnici
Kaj so se spravili na tega Ambrožiča?
A je lepo povedal, da vse očitke zavrača in da naloga ni prepisana, ter da tudi nima slabe vesti!?
Jaz mu kot pravniku verjamem! Kdo pa v teh časih še prepisuje? Copy/paste je kliknil!
Tudi za slabo vest mu povsem verjamem! Kdo od politikov jo pa ima!
Tip je povedal resnico.

19.07.2012, o (po)snemanju
Moram reči, da je slovenska avtomobilistična oddaja Volan, predvidevam, da jim je bila vzor BBCjeva Top Gear, vsaj tako dober poskus, kot je bila humoristična nanizanka Brat Bratu, ki so jo snemali po kupljenih scenarijih Only Fools and ‘Orses.
Preciozno in neponovljivo.

20.07.2012, o neznancih
S podplati sem jo mahal že proti domu, kar se obrnem proti modelu, da mu navržem eno zbadljivko, ker je bukle iz biblioteke vse popoldne in še ves večer s seboj vlačil, potem je dala pa beseda besedo, jackcole so kar letele, jaz pa vedno manj pijan, pa vedno bolj gobcav.Pa tipa poznam tako na živjo zdravo, ša ima? No sem ga, zdaj ga že malo bolje. Svojemu mulcu bom tisto – ne pogovarjaj se z neznanci- malo razširil in še kako besedo dodal.
Ker če bi se tega striktno držal, v življenju nikogar zanimivega sploh spoznal ne bi.

20.07.2012, o šoku
Povsem šokiran! V Ameriki, na polnočni premieri je bil nekdo s 3 mesečnim dojenčkom!
Aja, pa en je streljal … Spet. Land of the free, home of the brave.

21.07.2012, o pričakovanjih
Po ultra skopih navodilih na katerih so samo cifre, ki jih morš iste skup puštukat in pol magično rata lesen avto, se jebem in pulim la …, no zgubljam živce, kar mi mulc pride zraven in me z glavo tiltneno v desno pogleda in povsem resno prbije:” A si že?

22.07.2012, o slabih prevodih
Všeč mi je tvoj osel.
Moj petelin je trd.
Jej moj prihod.

22.07.2012, o moževanju
Ondan sva imela s frendom, s katerim se nisva videla predolgo, debato o … ja babah, a ne! Najina briljantna uma sta ugotovila, da znajo biti nekatere, zavedajoč se svojih takšnih ali drugačnih atributov prav prevzetne, da ne rečem ošabne.
Nakar mi dec stisne:” Pa saj bi zate tudi kdo znal reči, da si morda malce nadut!”
Puhnil sem dim in kot iz topa izstrelil:”Nisem nadut! Jaz sem intelektualen snob! S kreteni se ne ubadam!”
Crkavala sva od smeha.

24.07.2012, o parčkanju
Vedno so me fascinirali razni ‘čapski’ parčki.
Bejbe vedno skockane, u štiklama, oblekicah, s torbico, ki se ujema s čevlji, sredjenom frizurom, zraven pa tip u fudbalerskih kratkih hlačah, japankah za euro i po, pa majci za spat.
Aja, pa s torbico.

26.07.2012, o odstopanju
Zdi se mi, da sem iz dneva v dan bolj izven normativov normalnosti. Namreč …
Kar je drugim normalno je meni dolgočasno.

27.07.2012, o memorijah
Animals where hiding behind a rock’ …
To me je prešinilo, iz bogsigavedi kakega razloga pred nekaj sekundami intričetrt, nakar to isto ftipkam v jewtube in mi vrže ven, kwa? Pixiese, jebote!
Podlago pri prenekateri od mojih prvih spoln… ma kaj čem olepšavat!?
Muziko, ki jo je moja prva bejba izbirala medtem ko sva se žgala kot obsedena na kavču v njeni podstrešni sobi, ker je mela posteljo pač tam, kjer je streha šibala navzdol in tam se ni dalo normalno fukat!
No njej je itak pucala muca, meni pa čelo, ko sem se ene dvakrat pribil ob z deskami obit plafon.
A memorije …

29.07.2012, o estetičnosti
Razumem ta moralna in etična načela, zaradi katerih La Toya ne sme kazat jošk na facebooku.
Ne razumem pa kje je potemtakem tukaj občutek za estetiko, ki ji dovoljuje kazanje frisa?

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

Oddajte komentar

