Ultimativna potrditev internetnega obstoja

Dene.
Sila dobro dene, ko na ‘kontrolni plošči ‘ bloga preveriš statistiko in uvidiš, da ima tvoj najbolj bran zapis prek šest tisoč(6.000) ogledov, ta isti zapis čez štiristo(400) delitev zgolj na facebooku ter ducat in pol komentarjev, skupno število ogledov pa se bliža stotisočki (100.000)!
Kar niti ni slabo, če upoštevamo, da sem prvi zapis ruknil semkaj pred dvema letoma in pol. Komentarjev se je v tem času nabralo skorajda sedemsto, precej od teh je mojih, saj sem bil podučen, da se spodobi odgovoriti.
A ker olika ni moja največja odlika, predvidevši da kakšno sploh imam, se včasih tudi ne odzovem.
Sem namreč prezaposlen z ogledovanjem svoje lastne podobe med postopanjem pred ogledalom in zrtjem v svoje hipnotične modro sive učke.  ‘Ker car si!’ si rečem in prisluhnem odzvenu mojega baržunastega glasu, ki se odbija od sten.

king

Še bolj prija, ko opaziš, da na tvoj blog dostopajo s strani Drugi svet – slovenski blogerski časopis , kjer precej pogosto umestijo kak tvoj zapis v rubriko ‘In blog veritas’, ‘Politika in družba’, kakega od bolj šegavih zapisov pa v ‘Možgani na off’.
Celo v ‘Posel in stroka’ ter v ‘Kultura in umetnost’ so deli enega ali dva.
Skupaj se jih je nabralo krepko čez dvajset.

Prav tako se povezava na kostin mozeg prikazuje na strani Đubox, kjer je blog prejel tudi nekaj glasov bralcev za naj blog meseca, a se ni uvrstil med zmagovalce, saj so kuharski blogi mnogo bolj sproščeno, zabavno in všečno čtivo, kakor pa je moje bentenje in pizdakanje čez karkoli me že tisti dan pripravi do robantenja.
Je pa zato zgodba Pogled , otvoritvena v novi rubriki Zaprašeno, s čimer so mi nedvomno storili veliko čast in sem jim hvaležen.

Kar nekaj blogerjev in blogerk ima med svojimi priporočili tudi blog, ki ga ravnokar bereš.
Ponekod sem v prav nenavadno pisani druščini in se z določenimi pisci niti po naključju ne bi znašel v istem prostoru ali na istem dogodku, saj smo iz povsem različnih okolij in se naši pogledi razlikujejo kot spodnje perilo modela Victoria’s secret in delavke ob traku v Tosami.
Spet drugod sem v naravnost imenitni družbi in sila navdušen, da sem se znašel v takem izboru, dasiravno ne vem po kakem ključu, a me prav nič ne briga.

Ob vsem tem se ego samovšečno preteguje in prede kakor maček ležeč na pomladanskem soncu, ki je bil pred tem za povrh še izdatno nafutran s svojimi najljubšimi briketi zaradi katerih se mu kožuh prav lepo blešči, da pa bo res sijajen, pa ga s svojim dolgim jezičkom ležerno in vehementno oblizuje, saj se zaveda, da je presneto krasen mačkonar.

muc

Meta oziroma ‘Spletna postaja za osebe širokega pogleda in aktivnega duha’ – Metina lista pa je tega samovšečnega mačkona počohala za ušesi z uvrstitvijo na seznam 20 blogov za katere morate vedeti, saj se jim zdi, da sodim med tiste avtorice in avtorje, ki bolj ali manj redno objavljajo in kritično razmišljajo ne toliko o sebi kot o družbi ter času in prostoru, v katerem smo. 

Kot bi to še ne bilo dovolj sem bil deležen pohval tudi od ljudi, katerih pisanje tudi sam cenim in čislam, med njimi je tudi avtorica knjige Utopljene sanje, ki je dejala, da ji je moja ‘recenzija’ najljubša od vseh.

/sarcasm on/

Vse to pa je mačji kašelj. Vse to je nič!
Če bi dejal, da ni nič, bi pomenilo, da nekaj je, zatorej pravim da je nič!
Lahko bi rekel, da je vredno piškavega oreha. Navaden pičkin dim je. Dimče Vaginoski.
Kurac od ovce. Od breje ovce.

Kajti na internetih je največ kar lahko dosežeš to, da si pridobiš haterja!
V mojem primeru celo haterko!
Presežek! Absoluten in totalen presežek!
Ko te nekdo prav iskreno črti, takrat si postal nekdo.
Ta eden, ki ne prenese tvojega pisanja, ki se obrega vate, te žali in pljuje čezte odtehta vse!
Vse!
Zato se bom še naprej trudil, da jo bom jezil. Oh, kako se bom trudil!

Izgubiti črtarja, mržnjarja oziroma v tem primeru črtarko, je kot bi izgubil sto … kaj sto!?, dvesto všečkarjev facebook strani kostin mozeg hkrati!
Še vedno bi jih ostalo tristo in še nekaj deset njih.

A če bi izgubil eno in edino haterko … Ježeštana!
Ne smem nkar pomisliti.

/sarcasm off/

Prejšnja objava
Komentiraj

5 komentarjev

  1. Opa! Čestitke! Kolk’r kapl’c tol’ko haterjev ti želim 🙂

    Odgovori
  2. to pa, da ti ogledalo prijavi, da si Car, je pa že čista zmaga za večne čase, ki mora navdušiti tudi mržnjarje, če imajo vsaj minimum človeškega v sebi…… 😉

    Odgovori
  3. Mislim, da vem kateri zapis je rekorder po številu ogledov in delitev na fb. Zgodba o tem, da je edini Bradač, ki ni kul Jurij Bradač. 🙂 Tople pozdrave pošiljam tudi tvoji haterki. Ljubezen ima več različnih obrazov. 🙂

    P.S. Cifre so resnično impresivne! Skupne številke ogledov se bližajo stotisočki? V dveh letih in pol? Vau! Če bi bil pravi Slovenec, bi ti bil po slovensko fovš. 🙂 Tako pa lahko le rečem …RESPECT! Ja, vem …z vsemi temi ogledi in všečki ne moreš plačat položnic in napolnit hladilnika a verjamem, da je občutek vseeno veličasten. Poznam cel kup ljudi, ki so talentirani a preveč leni, da bi svoje potenciale razvijali. Ti v to kategorijo na srečo ne spadaš.

    Odgovori
  4. Tina

     /  marec 18, 2014

    tvoji blogi mi vedno narišejo nasmešek na obraz, včasih je malo širši (določene teme ti RES ležijo..ali pa meni ;)), včasih malo sarkastičen…v vsakem primeru – piši točno o tem in točno na način, kot ti paše :)..to delaš najboljš 🙂

    Odgovori
  5. Borut … fala and much ablige. 🙂
    Don Marko … ni prijavilo ogledalo, temveč jaz podobi v ogledalu, kar je … ja, konec koncev sem res tistega v ogledalu videl reči Car. Maš praf. My bad. 😉
    Dušan … s klikom na rdečo besedo zapis, se ti odpre povezava do tistega, ki pa ni ta, ki ga imaš v mislih ti, da je ta ta, ampak ni ta, ampak en drug. 😀
    E, to. Lajkov ne jemljejo ne v Lidlu ne v Hoferju. Vseeno pa hvala za rispekt in vse ostalo.
    Jejnej. 😉
    Tina … me veseli, da ti narišejo nasmešek. Čeprav ne vem čemu se pravzaprav smehljaš.
    🙂 Čeprav bi kdo, ki me pozna malo bolje in osebno, nemara rekel, da delam najboljš kaj drugega, bom tudi sprejel. 😉

    Odgovori

Oddajte komentar

