Nobelovec sem!

‘Evropska unija je danes prejela Nobelovo nagrado za mir za leto 2012. Nagrada je priznanje za prispevek EU v minulih šestih desetletjih k uveljavljanju miru, sprave, demokracije in človekovih pravic v Evropi.’

Ko sem v petek po radiu čul novico, da sem eden od petsto milijonov dobitnikov Nobelove nagrade za mir, me je spreletel srh …
Pa ne od silnega ponosa, ki bi me preveval, temveč od sramu ob zavedanju absurdnosti situacije.

Kaj so že pozabili na balkansko vojno?
Na poboj več kot osem tisoč Muslimanov v Srebrenici, pri katerem Evropa kakopak ni imela nič, saj so se nizozemski UNPROFORjevci obrnili proč, medtem, ko se je sredi Evrope ob koncu 20.stoletja na očeh celotne svetovne javnosti zgodil genocid?

Da vse navedeno temelji na trhlih temeljih, je povsem zadosti, če si ogledate eno od osrednjih informativnih oddaj.
Če ste kakopak do sedaj živeli tam, kjer so živeli tudi člani norveškega odbora, in nimate pojma kje dejansko živite. Odbor je izpostavil tudi vlogo EU pri širjenju stabilnosti, kar je ‘pomagalo večji del Evrope preoblikovati iz celine vojn v celino miru’.

LOL!
Seveda, ko so pa vse vojne preselili drugam in sedaj pošiljajo – pošiljamo (pardon, tudi mi smo člani EU) vojake drugam, na druga žarišča izven Evrope.
Čemu nam bodo potem Patrije in Nato na tem kontinentu miru?

Nobelova nagrada za mir je pljunek v obraz vseh razmišljujočih prebivalcev te demokratične združbe, ki je povrh še razmazan čezenj s klofuto, ki so nam jo pritisnili na lice, na katerega se ponavadi kakemu pravemu borcu za mir in človekove pravice stisne poljub.

Predlagam ustanovitev skupine, v katero bi se združili vsi, ki se jim zdi podelitev Nobelove nagrade za mir Evropski uniji absurdna, bizarna, neokusna in malodane za bruhniti, zberemo podpise in jo zavrnemo, pa naj jo dajo raje recimo Dedku Mrazu ali pa Miklavžu.

Jaz je nočem … hvala lepa.

Prejšnja objava
Naslednja objava
Komentiraj

4 komentarji

  1. Mrkojama

     /  16 oktobra, 2012

    Čim sem slišal za to novico me je postalo sram. In zgrozil sem se. Ugrozil kako se norčujejo iz nas. Oni tam, Janševi tukaj! Nobelova nagrada je postala tako povsem zblamirana in tretjerazredna! Kaj počnejo ljubi bog!

    Odgovori
  2. Tudi sami ne vedo, morda omenjeni zgoraj ve.

    Odgovori
  3. Misa

     /  9 novembra, 2012

    Se strinjam. Kako absurdno, da prejme nagrado za mir organizacija, ki izvaja genocid nad delavci in intelektualci in nasilje najhujše vrste. Ta umetno vzpostavljena fašistoidna tvorba, ki ji je uspelo doseči, da se njeni posamezniki med seboj borijo za drobtinice kruha in ki je vzpostavila sužnjelastniški red najhujše vrste, se zdaj naslaja nad svojo “dobrodelnostjo”. Je še kaj bolj ponižujočega in nesmiselnega od tega? Ja, zanemarimo kolateralno škodo v Bosni in to, da so bila še pred parimi leti na Balkanu koncentracijska taborišča, zanemarimo umetno povzročene razmere v Grčiji in Španiji, ki so povročile val nasilja, pozabimo kako je vsak drug prebivalec južne Evrope na meji preživetja… važno je, da si vsi delimo zasluge za mir. Za ta fiktivni mir, grozečo nagrobno tišino…saj ko bo počasi polovica Evropejcev zaradi pomanjkanja služb in hrane izumrla, bo res lahko prišel pravi mir. In bogate elite s severa se bodo lahko svobodno sprehajale po jadranskih plažah in uživale v tišini…

    Odgovori
  4. Misa. Dobrodošla. Konstuktiven gnev je fajn. Zadeva je skrajno neokusna in če bi bil kaj bolj paranoičen, bi pomislil, da nas res hočejo poradirati, da bodo potem poslušali galebe in Oprosti mi pape.

    Odgovori

Komentiraj